Tällaisen löysin Annen blogista, oli pakko napata ja esittäytyä uutena blogilaisena pikkuisen tämän avulla :)

10 vuotta sitten minä...      

  1. Olin 12-vuotias, vielä pikkuinen ala-asteelainen, kuvittelin tietenkin olevani jo tosi tosi iso
  2. Luin paljon, aikaa riitti ihanasti muuhunkin kuin koulukirjoihin
  3. Jännitin yläasteelle siirtymistä

5 vuotta sitten minä...

  1. Haaveilin täysi-ikäisyydestä
  2. Olin paljon mukana lukioni toiminnassa
  3. Harrastin kuntonyrkkeilyä

3 vuotta sitten minä...

  1. Tapasin avomieheni
  2. Kirjoitin ylioppilaaksi
  3. Muutin pois kotoa

1 vuosi sitten minä...

  1. Tein töitä vaikka halusin opiskella
  2. Päätin miksi haluan isona tulla
  3. Mursin jalkapöytäni urheilun tiimellyksessä

Tähän asti tänä vuonna minä...

  1. Olen opiskellut innolla ja ollut tyytyväinen kouluvalintaan
  2. Olen reissannut kahden kaupungin väliä

  3. Kaivannut lomaa, edes muutaman päivän mittaista

Eilen minä...

  1. Nirhasin vesikasveja mökin rannassa ja haravoin (!) irronneet kasvit rantaan *virn*
  2. Tyhjensin sulhon kanssa ulkohuussin ämpärin...
  3. Olin levännyt ja mieli rauhaisa

Tänään minä...

  1. Pesen pyykkiä niin paljon kuin kone vetää
  2. Teen kesän ajaksi annetun koulun etätehtävän.. (miksi sellaisia annetaan???!!!)
  3. Teen ruokaa loppuviikoksi

Huomenna minä...

  1. Siivoan ja aloitan uuden ompeluprojektin
  2. Herään virkeämpänä töihin (niin varmaan...)
  3. Aloitan taas dieetin

Ensi viikolla...

  1. Pakkaan pakkaan pakkaan, muutto edessä!
  2. Etsin mekkoa/mekkokangasta veljen häihin
  3. Viimeistään käyn katsomassa äitiä ja isää

Loppuvuoden tavoitteenani on...

  1. Oppia uusia asioita
  2. Tehdä fifi
  3. Saada tehtyä KAIKKI joululahjat itse

Tänään yritän lisäksi saada jotain kuvia otettua viikonloppuna tekemistäni koruista.. Kyllä oli ihana viikonloppu! Lisää sellaisia. Nyt enää reilu viikko töitä, sitten pakkailua. Edessä tosiaan muutto suureen ja pelottavaan pääkaupunkiin takaisin.

Täytyypä kirmailla lisäksi kaupunkiin etsimään kivaa pakettia salaiselle askarteluystävälle, samalla saa hyvän syyn ostaa itsellekin jotain.. *hihhih*